RUILEN EN RETOURNEREN

Ruilen en retourneren

Wil je een artikel graag ruilen? Bijvoorbeeld voor een andere maat of andere kleur? Bestel deze dan opnieuw via onze webshop en stuur het artikel dat niet naar wens is naar ons retour. Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd.  

 
Hoe stuur ik mijn pakket retour?

1.     Verstuur het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking (indien mogelijk) met aangehecht prijskaartje retour.

2.     Vul het retourformulier in en druk op verzenden

    Retour reden

    Reden:

    Vleeshouwerijstraat 6
    4524 DA Sluis

    Het te retourneren bedrag wordt binnen 14 dagen (nadat de aanmelding van de retour bij ons is binnen gekomen) op jouw rekening gestort. 

    Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
    Je kunt jouw pakketje in onze winkel retourneren. In dit geval geldt ook dat het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald wanneer de artikelen onbeschadigd (behalve wanneer het beschadigd binnen gekomen is), ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking met aangehecht prijskaartje verpakt zijn. Wij vragen je om ook het retourformulier en retoursticker mee te nemen naar de winkel. Wij sturen daarna de bestelling voor je terug en je krijgt zo snel mogelijk jouw geld retour gestort op de rekening waarmee je betaald hebt. In dit geval rekenen wij geen retourkosten. 

    Kan ik een artikel omruilen?
    Indien een product niet past of niet naar tevredenheid is, kun je het artikel retour sturen. Het gewenste product, of de gewenste maat, kun je opnieuw bestellen bij ons in de webshop. 

    Voor zowel het retouren in de winkel als zelf het pakketje retour sturen geldt: 
    Mochten de retour gestuurde artikelen door jou beschadigd of gedragen zijn, dan zijn wij gerechtigd om de verminderde waarde van de producten retour te betalen. Indien het product onverkoopbaar is, dan wordt het artikel niet vergoed en zullen de producten door ons worden vernietigd.  

    Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
    PostNL: €6.95 

    We hanteren hier de tarieven van PostNL. Deze kosten betaal je zelf zodra je het pakket bij PostNL brengt. Je kunt uiteraard ook kiezen voor een andere vervoerder. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Breng je het artikel terug in onze winkel? Dan hoef je geen retourkosten te betalen.

    Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

    Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij beoordelen de klacht en storten de eventueel gemaakte retourkosten terug.  

    Heb je een klacht?
    Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail webshop@groosmanmode.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.